Site-ul floralisa.ro este administrat de FLORALISA MLY INTERNATIONAL SRL, CUI 34523705, J40/5953/18.05.2015, cu sediul social în Sector 5, Bucureşti, denumită în continuare “FLORALISA“.
FLORALISA furnizează servicii sub rezerva următorilor termeni, condiţii şi dispoziţii (numiţi în continuare “Termeni şi Condiţii”). Prin accesarea, vizualizarea, sau folosirea acestui site indicaţi faptul că aţi înţeles aceşti Termeni şi Condiţii şi îi acceptaţi ca echivalent juridic al unui contract scris şi semnat, oferindu-vă acordul asupra acestor Termeni şi Condiţii. FLORALISA îşi rezervă dreptul de a modifica aceşti Termeni şi Condiţii în orice moment, cu efect imediat ca urmare a postării pe site-ul nostru.
1. GARANŢIA FLORALISA
La FLORALISA, suntem dedicaţi să oferim servicii şi produse excepţionale. În cazul în care, pentru orice motiv, nu sunteţi complet mulţumit de produsele cumpărate sau de livrarea acestora, vă rugăm nu ezitaţi să ne contactaţi. Noi folosim doar cele mai proaspete flori disponibile pentru buchetele noastre pentru a vă asigura că puteţi trimite cu încredere flori.
Acest site este oferit sub forma sa actuală (aşa cum este disponibil la momentul accesării) fără nici un tip de garanţii explicite sau implicite, cu privire la funcţionare, informaţii, conţinut, materiale sau produse ce sunt incluse pe site. FLORALISA nu va fi răspunzătoare pentru daune de orice fel, care decurg din utilizarea acestui site sau a produselor achiziţionate cu ajutorul site-ului, inclusiv, dar nu limitat la daune directe, indirecte, incidentale, punitive şi subsecvente.
2. PRODUSELE ŞI SERVICIILE OFERITE
FLORALISA oferă spre vânzare buchete de trandafiri, buchete cu trandafiri şi alte tipuri de flori, plante ornamentale şi cadouri speciale. Descrierea fiecărui produs este disponibilă pe pagina produsului, împreună cu modul de ambalare şi eventualele accesorii. De asemenea, vă oferim posibilitatea de a însoţi buchetul de un mesaj, care la cerere poate fi special creat de noi, după primirea câtorva detalii din partea dvs. Acest serviciu este gratuit.
Fotografiile care însoţesc descrierea produsului au titlu de prezentare şi pot diferi faţă de produsul final. Fiecare buchet este manufacturat şi poate arăta uşor diferit faţă de poză de pe site. Cu toate acestea, vă garantăm că respectăm întocmai numărul de flori şi aspectul general prezentat pe site.
Preţuri, culori, disponibilitate
Preţurile produselor afişate pe site conţin toate taxele (TVA și taxe de livrare în cazurile mentionate). Toate preţurile afişate pe site pot fi modificate. Disponibilitatea anumitor produse şi altor articole de pe site-ul nostru se poate schimba în orice moment, fără preaviz. Vă rugăm să reţineţi: culorile florilor şi ale altor produse pot suferi modificări în funcţie de monitor sau ecranul dispozitivului dvs.
Garanţia de conformitate produselor
Produsele disponibile la comercializare pe site-ul floralisa.ro beneficiază de garanţie în bază O.G. 21/1992, Legea 449/2003 şi O.G. 174/2008. Excepţie de la garanţie o fac produsele de tip perisabil: flori şi/sau plante si pro. Pentru produsele perisabile oferim o garanţie de: minim trei zile pentru menţinerea prospeţimii florilor, în cazul respectării regulilor de întreţinere menţionate pe cartonaşul care însoţeşte buchetul.
Se consideră că un produs este în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții: a) produsul corespunde descrierii făcute de vânzător și are aceleași calități ca și produsele pe care vânzătorul le-a prezentat că mostră său model; b) produsul corespunde oricărui scop specificat solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului și acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare. Răspunderea noastră (floralisa.ro) pentru lipsa conformităţii produselor comercializate este angajată dacă lipsa de conformitate apare în termen de 48 de ore de la livrarea produselor.
Toate bunurile comercializate de Floralisa beneficiază de condiţii de garanţie conforme cu legislaţia în vigoare şi cu politicile comerciale. Bunurile sunt noi şi provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
3. METODE DE COMANDĂ
Pentru a trimite o comandă pe site-ul Floralisa trebuie să aveţi minim 18 ani.
După alegerea buchetului potrivit dorinţelor dvs. şi alegerea datei şi intervalului orar de livrare, adăugaţi produsul în coşul de cumpărături. Aici trebuie să vă autentificaţi în contul dvs (sau să înregistraţi un nou cont). Completaţi apoi adresa de facturare şi cea de livrare, textul mesajului care va însoţi buchetul şi alegeţi o metodă de plată.
În cazul în care doriţi să vă ajutăm la compunerea mesajului (serviciu unic şi gratuit al Floralisa) vă rugăm să completaţi în câmpul special pentru mesaje, un minim de informaţii necesare pentru o personalizare eficientă: numele persoanei (apelativ , dacă este cazul), ocazia (zi de naştere, onomastică, aniversare, felicitări, etc), un minim de detalii personale pe care le consideraţi semnificative şi care pot fi introduse în poveste.
Puteţi însoţi buchetul de trandafiri de unul dintre cadourile oferite pe site-ul nostru (cadourile se pot achiziţiona doar împreună cu cel puţin un buchet de flori). După alegerea cadoului, adăugaţi-l în coşul de cumpărături.
Aici veţi regăsi toate detaliile comenzii: descrierea produsului/produselor, data livrării şi suma pe care o aveţi de achitat. După confirmarea comenzii veţi fi redirecţionat după caz: către serverul de plată securizată LibraPay pentru plăţile cu cardul online, sau către o nouă fereastră unde veţi găsi detaliile de plată prin transfer bancar: denumirea societăţii comerciale, CUI, cont IBAN, denumirea băncii.
După confirmarea plăţii, veţi primi un email de confirmare a comenzii plasate ce va conţine toate detaliile acesteia. După verificarea acestor informaţii, în cazul în care există erori, clientul are obligaţia să notifice serviciul clienţi la adresa: floralisa.boutique@gmail.com. Floralisa nu va fi făcută responsabilă pentru orice amânări, întârzieri sau greşeli de comunicare cauzate de erori ale clientului, omisiuni, defecţiuni tehnice, întârzieri de transmisie, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forţe majore, distrugeri, furt sau acces neautorizat în bazele de date sau sistemele proprietate a companiei.
Confirmarea de livrare va fi trimisă prin email, în cel mai scurt timp după efectuarea livrării şi va fi însoţită de o fotografie a buchetului livrat.
Modificări şi anulări de comenzi
Anularea comenzilor se poate face numai prin notificare scrisă şi trimisă la adresa floralisa.boutique@gmail.com. Permitem modificarea sau anularea comenzilor cu minim patruzeci şi opt (48) de ore înaintea datei de livrare solicitate sau minim cinci (5) zile în perioadele anumitor sărbători (Crăciun, Ziua Îndrăgostiţilor, 1-8 Martie – din cauza volumului extrem de mare de comenzi în aceste perioade).
Reclamaţii
La Floralisa, facem toate eforturile pentru a vă asigura că veţi primi servicii excelente. În cazul în care, în orice moment, aveţi probleme cu o comandă, vă rugăm să ne trimiteţi un e-mail la floralisa.boutique@gmail.com. Reclamaţiile trebuie să cuprindă numele şi datele de identificare ale clientului, datele de contact (număr de telefon, email şi numărul comenzii la care se referă reclamaţia) şi obiectul reclamaţiei – descriere şi fotografii, dacă este cazul.
Dacă aveţi probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutaţi, puteţi lua trimite un email pentru o conciliere internă gratuită.
4. LIVRAREA PRODUSELOR
Taxa de livrare
Floralisa livreaza GRATUIT toate buchetele si cadourile prezentate in Bucuresti si anumite buchete in toata tara, cu exceptia localitatilor limitrofe Bucurestiului sau a celor pentru care Fan Courier percepe taxa suplimetara de transport.
Politica de livrare
Floralisa livreaza in sistem propriu doar in municipiul Bucuresti. Pentru livrari in alte localitati (fie limitrofe Bucurestiului sau in alte judete) va rugam sa ne CONTACTATI.
Programul de livrari in Bucuresti este: Luni-Vineri intre 10:00-20:00, Sambata: 10:00-17:00; Duminica: 10:00-16:00
Produsele noastre sunt disponibile pentru livrare în aceeaşi zi, în minim trei (3) ore de la plasarea şi confirmarea comenzii. Pentru livrare în aceeaşi zi comanda trebuie să fie plasată şi confirmată la plată înainte de ora 16:00. Livrările comenzilor confirmate până la ora 16:00 se vor efectua în intervalul orar ales de către client în momentul comenzii. Ora fixă de livrare nu poate fi garantată.
Pentru a solicita un anumit interval de livrare, vă rugăm să-l selectaţi în câmpul special în momentul comenzii. Vom face tot posibilul ca livrarea să fie în concordanţă cu preferinţele dumneavoastră. Sunteţi de acord că orele de livrare solicitate de dvs. nu sunt obligatorii, ci doar estimări şi că nu aveţi nicio pretenţie împotriva noastră pentru orice întârzieri sau livrări anticipate. pentru a nu dezvălui surpriza, mesagerii noştri nu vor telefona destinatarilor la livrarea produselor. Facem constant eforturi pentru a respecta intervalele orare alese de clienţi, dar acest lucru nu poate fi garantat în condiţii de trafic intens, volum mare de comenzi, vreme nefavorabilă sau alte condiţii de forţă majoră.
Înainte de sărbători importante, vă recomandăm să plasaţi comenzi cu cel puţin 3 zile în avans.
Livrarea florilor în alte localităţi
Livrare flori în localităţi limitrofe Bucureştiului
Livrarea florilor în localităţile limitrofe Bucureştiului (în limita a 20 km) se face de prin mesagerii noştri şi contra unei taxe suplimentare de transport de 30 de lei. Înainte de a plasa o comanda cu livrare în localităţi limitrofe Bucureştiului vă rugăm să ne contactaţi la telefon sau prin email la: floralisa.boutique@gmail.com.
Livrare flori în alte localităţi din ţară
Livrarea buchetelor de la Floralisa în alte localităţi se face prin intermediul Fan Courier. Comanda trebuie plasată cu minim 24 de ore înainte de data de livrare (ex: pentru livrare miercuri, comanda se face până marţi la ora 16). De asemenea, nu se pot livra buchete în zilele de duminică şi luni.
Livrările în alte oraşe nu se fac prin mesagerii Floralisa, ci prin curieri ai Fan Courier. Livrarea este gratuită pentru toate localităţile deservite direct de reţeaua Fan Courier (peste 3200 de localităţi din România). Lista completă a acestor localităţi o puteţi consulta AICI. Pentru celelalte localităţi, pentru care se percepe taxă pentru kilometri suplimentari, este necesar să ne contactaţi înainte de plasarea comenzii pentru a verifica exact suma de plată pentru transport. Ne puteţi suna la 0755330330 sau puteţi să ne scrieţi prin email la: floralisa.boutique@gmail.com.
Pentru livrarea florilor în alte localităţi buchetele vor fi special pregătite. Înainte de a fi introduse în Cutia cu Poveşti, buchetelor li se ataşează un săculeţ special cu apă, pentru a menţine hidratarea florilor şi a asigura că acestea ajung în condiţii optime.
Livrarile prin intermediul Fan Courier se efectueaza in intervalul 9-17 si Floralisa nu poate garanta o ora fixa de livrare. Destinatarul va fi anuntat prin SMS ca urmeaza sa primeasca un colet, dar numele dvs nu apare la expeditor. De asemenea, curierii Fan Courier vor preda cutia la adresa de destinatie, sub semnatura, persoanei prezente, dar nu vor garanta livrarea directa catre destinatar.
In anumite perioade ale anului, firmele de curierat sunt suprasoliictate si pot exista intarzieri in livrarea comenzilor de 24-48 de ore.
- In cazul in care comanda nu se livreaza in ziua aleasa de dvs, din motive ce tin exclusiv de firma de curierat*, veti primi inapoi 50% din suma achitata pentru comanda.
- In cazul livrarea nu se efectueaza deloc sau buchetul ajunge deteriorat** (cu poze probatorii), veti primi integral suma platita pentru comanda.
- In cazul in care suntem anuntati de catre curier ca destinatarul nu a fost gasit la adresa de livrare si/sau nu a putut fi contactat telefonic, exista posibilitatea ca livrarea sa fie amanata pentru a doua zi, caz in care Floralisa nu poate fi raspunzatoare de depasirea termenului de livrare. In acest caz, clientul va fi instiintat prin email imediat ce aflam si noi aceasta informatie.
Floralisa nu face livrari de flori in strainatate.
Este responsabilitatea clientului de a ne furniza adresa corectă la care se va face livrarea. În cazul oricărei erori sau nepotrivire de adrese, nu putem fi traşi la răspundere şi prin urmare, nu vom fi responsabili pentru orice fel de cerere de înlocuire sau de restituire. În cazul în care livrarea nu se efectuează deloc, din cauze care nu ţin de vina clientului, va vom oferi posibilitatea de înlocuire a comenzii sau de despăgubire. Clientul nu va fi în măsură să pretindă o altă comandă sau o despăgubire în valoare mai mare decât comanda plasată şi neonorată.
Floralisa nu va fi făcută responsabilă pentru:
- Produse livrate la adrese incorect furnizate de expeditor.
- Livrări nereuşite care decurg din lipsa destinatarului la momentul livrării, la adresa furnizată de către expeditor.
- Calitatea deteriorata a produsului ca urmare a unei adrese de livrare incorect furnizată de expeditor, sau o redirecţionare solicitată de expeditor.
- Produse cu probleme de calitate cauzate de manevrarea necorespunzătoare de către destinatar.
Dreptul la anonimitate
Puteţi opta pentru a nu dezvălui identitatea dvs. destinatarului. Dacă nu ați completat numele dvs in textul mesajului transmis sau nu v-ași semnat in niciun mod, noi nu vom dezvalui destinatarului numele sau alte informatii legate de dvs. În anumite cazuri însă, cum ar fi anchetele oficiale ale autorităţilor competente, vom fi nevoiţi să divulgăm numele unui anumit client.
Eventuale dificultăţi la livrare
În situaţia în care destinatarul nu poate fi găsit la adresa furnizată sau accesul la acesta este restricţionat (în situaţia în care adresa este a unei companii/instituţie publică/spital) şi accesul mesagerilor noştri este limitat, coletul poate fi recepţionat de o terţă persoană (recepţioner, portar, s.a.) doar dacă această persoană va semna pentru primirea coletului. În aceste condiţii comandă va fi considerată livrată. În cazul în care nicio altă persoană care are acces la destinatar nu doreşte să semneze pentru primire, nu putem fi făcuţi responsabili pentru livrarea nereuşită. În cazul în care va exista orice fel de refuz al primirii comenzii, vom anunţa asupra acestui lucru.
5. METODE DE PLATĂ
Floralisa foloseşte cele mai sigure metode de plată disponibile pentru a se asigura că procesarea plăţii dvs. va fi executată în condiţii de siguranţă şi securitate.
Metodele de plată acceptate de Floralisa sunt:
1. Plată cu cardul, online – în timpul comenzii veţi fi redirecţionat către către serverul securizat de plată. Introducerea datelor cardului trebuie făcută cu atenţie pentru a putea finaliza comanda.
2. Transfer bancar (ordin de plată) – direct la sediul băncii unde deţineţi cont sau prin internet banking. În acest caz, comanda va fi considerată confirmată în momentul în care primim dovada plăţii prin email.
- Datele necesare pentru efectuare plăţilor prin transfer bancar:
- SC FLORALISA MLY INTERNATIONAL SRL
- CUI: 34523705
- IBAN
- Bancă
Va rugăm să citiţi politicile noastre de confidenţialitate pentru mai multe informaţii.
Facturare
Toate comenzile plasate pe website vor fi livrate doar după achitarea întregii sume din bonul de comandă. După plasarea comenzii veţi putea accesa contul dvs. de utilizator pentru a vedea şi descarca factura fiscală sau puteți solicita trimiterea facturii fiscale prin email.
6. POLITICA DE RETURNARE ŞI ÎNLOCUIRE A PRODUSELOR
Conform legislaţiei române în vigoare orice client are dreptul de a returna produsele achiziţionate, prin apelare la denunţarea unilaterală a contractului de vânzare-cumpărare încheiat la distanţă, fără invocarea vreunui motiv. Produsele neperisabile se pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii. Produsele perisabile nu se pot returna – florile şi produsele alimentare sunt considerate produse perisabile.
Procedura de retur:
1. Puteti returna numai produsele care nu sunt perisabile si/sau alimentare. In consecinta, florile si dulciurile nu se pot returna, jucariile, vazele si vinurile, da.
2. Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa: XXX, Bucuresti, prin orice modalitate doriti.
3. Transportul coletului de retur va fi platit de catre dumneavoastra.
4. In colet se vor afla toate documentele primite initial si solicitarea de returnare a sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
5. Coletul trebuie trimis la sediul SC FLORALISA MLY INTERNATIONAL SRL, din strada xxx, Bucuresti, in maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.
6. Suma platita va fi rambursata integral in 14 de zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separat, cele 14 de zile calendaristice trec de la ultima care a fost primita).
Puteti accesa AICI formularul de retragere din contractul la distanță. Acest formular este unul model si nu este obligatoriu pentru cererea returnarii.
În cazul în care produsele (flori şi cadouri), care sunt afişate pe site sunt indisponibile efectiv în stoc din cauze externe – lipsă de disponibilitate temporară la furnizori sau a unor restricţii locale – Floralisa nu este obligată să anunţe clientul faţă de stocul disponibil în timp real. Cu toate acestea, va garantăm livrarea unui număr de flori egal cu cel declarat pe site la descrierea produsului comandat. Va garantăm, de asemenea, înlocuirea florilor/cadoului cu altele/altul cu o valoare egală cu cele afişate pe site.
7. ÎNREGISTRAREA CA UTILIZATOR
Site-ul Floralisa poate fi accesat şi vizitat fără nici o restricţie şi fără a necesita înregistrarea ca utilizator (crearea unui cont). Înregistrarea că utilizator va va oferi însă posibilitatea de a avea acces la detaliile şi situaţia comenzilor, primirea Newsletterului Floralisa, aflarea tuturor actualizărilor şi beneficiilor oferite de noi, oferte promoţionale exclusive pentru utilizatori. În cazul în care alegeţi să va înregistraţi pe site-ul nostru va daţi acordul asupra acestor Termeni şi Condiţii de utilizare şi asupra Politicii de Confidenţialitate. În timpul procesului de înregistrare a contului vi se va cere să selectaţi o parolă unică. Sunteţi deplin responsabil pentru păstrarea confidenţialităţii acestei parolei şi pentru toate activităţile care au loc sub parolă. Prin autentificarea în contul dvs. declaraţi şi garantaţi că:
1. sunteţi clientul care s-a înregistrat pe site;
2. utilizaţi serviciile exclusiv în scopurile autorizate
3. nu veţi selecta sau utiliza un nume de utilizator al unei altei persoane cu intenţia de a juca rolul acestei persoane;
4. nu veţi selecta sau utiliza un nume de utilizator, pentru care o altă persoană are dreptul, în cazul în care nu aveţi autorizaţia acelei persoane de a folosi numele acesteia;
5. nu sunteţi un concurent al Floralisa, sau reprezentant al acestuia.
Va rugăm să ne înștiințați la floralisa.boutique@gmail.com de orice utilizare potenţial neautorizată a contului dvs. sau suspiciune de încălcare a securităţii.
8. LIMITAREA RĂSPUNDERII
Sunteţi de acord ca (cu excepţia celor prevăzute în mod explicit în prezentul document) Floralisa, angajaţii, reprezentanţii şi furnizorii acesteia nu vor fi răspunzători faţă de dumneavoastră sau orice parte terţă pentru oricare dintre următoarele daune-interese legate de relaţia noastră comercială (inclusiv cu privire la produsele, serviciile noastre sau conţinutul site-ului), sau alte părţi terţe sau site-uri web: daune indirecte, exemplare, speciale, incidentale, punitive sau de consecinţă, sau daune pentru pierderi de profit, de venituri, de date sau de utilizare, suportate de dumneavoastră sau orice terţă parte, în cadrul unei acţiuni contractuale sau de prejudiciu, referitoare la produsele noastre sau de acces şi de utilizare a siteului noastru, sau a oricărui alt hiper-link al unui site terţ, chiar dacă am fost avizaţi sau înştiinţaţi de posibilitatea unor astfel de daune.
Fără a aduce atingere oricăror prevederi contrare, răspunderea noastră pentru orice daune rezultate din relaţia cu dvs. (inclusiv cu privire la produsele, serviciile noastre, sau conţinutul site-ului), sau site-uri terţe, în orice moment, va fi limitată la suma plătită Floralisa pentru tranzacţia ce dă naştere răspunderii, sau, în cazul în care nu există nici o tranzacţie plătită, cea mai mică dintre sumele plătite de către dumneavoastră către Floralisa în ultimele douăsprezece (12) luni plus cincizeci de lei (50 lei).
9. NULITATE
Dacă orice prevedere a Termenilor şi Condiţiilor este considerată a fi invalidă, nulă sau neaplicabilă, celelalte prevederi vor continua totuşi în vigoare şi cu efecte depline, iar dispoziţia nulă, invalidă, sau neaplicabilă se va considera modificată astfel încât să fie valabilă şi executorie în limita maximă permisă de lege.
10. METODE DE CONTACTARE
Dacă aveţi orice comentarii sau întrebări, va rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi la: floralisa.boutique@gmail.com
11. MĂRCI ÎNREGISTRATE
“Floralisa” şi logo-ul acesteia, sunt mărci înregistrate. Aceste mărci înregistrate nu pot fi folosite în nici un mod care este de natură să provoace confuzie în rândul clienţilor, sau în orice alt mod care denigrează sau discreditează numele Floralisa. Toate celelalte mărci comerciale care nu sunt deţinute de către Floralisa și care apar pe acest site sunt proprietatea deţinătorilor lor.
12. DREPTURI DE AUTOR
Conţinutul grafic şi de text, designul, arhitectură şi asamblarea acestui site este proprietatea Floralisa sau a furnizorilor săi de conţinut şi sunt protejate de legile drepturilor de autor din România. Utilizatorii pot folosi acest site ca o resursă de cumpărături, dar orice altă utilizare a site-ului, inclusiv reproducerea, modificarea, distribuirea, transmiterea, republicarea, afişarea conţinutului de pe acest site este strict interzisă. În plus, software-ul folosit pe acest site este proprietatea Floralisa sau a furnizorilor săi şi este protejat de software sub legile dreptului de autor din România.
Puteţi sesiza orice încălcare a dreptului de autor la adresa de email: floralisa.boutique@gmail.com
13. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Informaţiile pe care le colectăm de la clienţi ne ajută să personalizăm şi să îmbunătăţim în permanentă experienţă dumneavoastră pe acest site. Datele cu caracter personal ale clienţilor şi/sau vizitatorilor vor fi colectate, prin mijloace manuale şi automatizate, doar în scopul emiterii facturilor de produse, livrării comenzilor plasate, colectării creanţelor legate de acestea precum şi rezolvării solicitărilor în legătură cu activitatea comercială. Conform Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, clienţii beneficiază de drept de acces, de intervenţie asupra datelor şi de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. De asemenea, clienţii au dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care îi privesc şi să solicite ştergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, clientul trebuie să se adreseze în scris pe adresa de email floralisa.boutique@gmail.com.
14. ÎNTREGUL ACORD
Aceşti Termeni şi Condiţii constituie întregul acord între dvs. şi Floralisa cu privire la utilizarea şi materiale disponibile prin intermediul site-ului şi înlocuiesc toate comunicările anterioare sau actuale şi înţelegerile între dvs. şi Floralisa cu privire la acest site. Orice drepturi care nu sunt acordate în mod expres în aceşti termeni şi condiţii sunt rezervate.
15. LEGEA APLICABILĂ
Prezentul contract este supus legii române. Orice litigii născute din interpretarea şi executarea acestui contract se vor soluţiona pe cale amiabilă, iar în cazul în care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanţele judecătoreşti competente.
16. FEEDBACK
Toate comentariile, feedback-ul, informaţiile sau materialele dvs.(“Feedback”) cu privire la site-ul Floralisa sunt binevenite. Ne puteţi trimite Feedback prin e-mail, completarea pe site în spaţiile de review sau comentarii sau prin alte moduri. Va rugăm să reţineţi că feedback-ul trebuie să fie considerat non-confidential şi devine proprietatea Floralisa. Prin trimiterea de feedback ne atribuiţi, şi sunteţi de acord să ne atribuiţi, toate drepturile şi interesele în materie de drepturi de autor şi alte drepturi de proprietate intelectuală, în mod gratuit. Vom fi liberi să folosim feedback-ul fără restricţii.